top of page
ԼՐԱՀՈՍ
Search

Ի՞նչ կարող է անել GoogleAI-ը


Հուլիսի 15-ի թարմացումը GoogleAi-ին տվեց առաջատարը Ai մրցավազքում:

Այս թարմացումը լուծել է հին տարբերակի թերությունները եւ թարմացրել այն առավելությունները, որոնք ունի GoogleAi-ը, հատկապես այս թարմացումը շատ աջակցող է բովանդակություն ստեղծողների եւ գովազդատուների համար:

Օգտագործեք այն անվճար այստեղ => https://sites.google.com/view/update-ai-marketing-setup

Այսպիսով, ի՞նչ կարող է անել GoogleAI-ը:

Վերլուծել տվյալները՝ հասկանալու հաճախորդների վարքագիծը եւ բացահայտելու գովազդային ոլորտի միտումները, առաջարկն ու պահանջարկը եւ միտումները:

Վերլուծել հաճախորդների տվյալները եւ գովազդային առաջարկություններ անել՝ ելնելով նախկին գնումների վարքագծի, գրանցման տեղեկատվության, որոնման պատմության եւ այլնի վրա:

Ավտոմատ կերպով ստեղծեք խելացի գովազդային լսարաններ՝ ներգրավվածությունը մեծացնելու համար, այնպիսի գործոններով, ինչպիսիք են տարիքը, սեռը, աշխարհագրական գտնվելու վայրը եւ հետաքրքրությունները:

Օգտագործեք Machine Learning-ը՝ պատմական տվյալների հիման վրա գովազդային արշավների կատարումը կանխատեսելու համար

օգտագործում է ալգորիթմներ՝ գովազդային արշավները օպտիմալացնելու համար՝ սկսած գովազդային ձեւաչափից, տեղադրումից, գնից եւ գովազդային բովանդակությունից: Google Ով կարող է նաեւ հետեւել գովազդի արդյունքներին եւ ժամանակի ընթացքում վերաօպտիմալացնել արշավները:

Deep Learning-ը կարող է օգտագործվել նկարների եւ տեսանյութերի վերլուծության համար՝ համապատասխան եւ արդյունավետ գովազդային բովանդակություն հայտնաբերելու համար:

practice cover.png

«PRactice» հանրային կապերի և ռազմավարական հաղորդակցության գործակալություն

bottom of page