top of page
ԼՐԱՀՈՍ
Search

Հանրայնացման նորագույն գործիքներ․ Աստղիկ Ավետիսյան




Հայկական PR ասոցիացիայի նախագահ, հաղորդակցության և մեդիայի փորձագետ, ԵՊՀ ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետի դոցենտ, բ․գ․թ․ Աստղիկ Ավետիսյանը ներկայացրել է հանրայնացման նորագույն գործիքները, որոնք անընդհատ զարգանում են՝ տեխնոլոգիաների և թվային մեդիայի առաջընթացի շնորհիվ։ Այս պահին ամենաարդիական և արդյունավետ գործիքներից մի քանիսը.

1. Սոցիալական մեդիա հարթակներ

TikTok, Instagram Reels, YouTube Shorts՝ կարճ տեսանյութերի ձևաչափերը վերջին շրջանում լայն տարածում են գտել և դարձել հանրայնացման հիմնական գործիքներից մեկը՝ հատկապես երիտասարդ լսարանների համար։

LinkedIn, Twitter (X), Threads՝ կորպորատիվ և մասնագիտական շփումների համար կարևոր հարթակներ են։

2. Ընդլայնված և վիրտուալ իրականություն (AR/VR)

AR ֆիլտրեր՝ Snapchat-ի և Instagram-ի AR ֆիլտրերը թույլ են տալիս ստեղծել բրենդավորված և ինտերակտիվ փորձառություններ։

VR միջոցառումներ՝ VR հարթակները թույլ են տալիս կազմակերպել վիրտուալ միջոցառումներ, գիտաժողովներ, ցուցահանդեսներ և տոնավաճառներ՝ ստեղծելով անմիջական և ներգրավված միջավայր։

3. Ընթացիկ հաղորդակցման (Live Streaming) գործիքներ

Facebook Live, Instagram Live, YouTube Live՝ ուղիղ եթերի միջոցով կարող ենք անմիջապես շփվել լսարանի հետ, տալ հարցեր և ստանալ անմիջական արձագանք։ Twitch և TikTok Live՝ Ոչ միայն խաղային համայնքների, այլև բրենդների և անհատների համար, ովքեր ցանկանում են ներգրավել տարբեր լսարանների։

4. Չաթբոթեր և արհեստական բանականության (AI) հիմքով գործիքներ

Չաթբոթեր՝ կայքերում և սոցիալական մեդիայում չաթբոթերը կարող են օգնել լսարանի ներգրավման և հաճախորդների աջակցման գործում։

AI-ով կառավարվող բովանդակություն՝ AI գործիքները, ինչպիսիք են ChatGPT-ն, կարող են օգնել արագ և արդյունավետ կերպով ստեղծել համապատասխան բովանդակություն։

5. Փոդքաստներ և ձայնային հարթակներ

Spotify, Apple Podcasts, Clubhouse: Փոդքաստներն ու ձայնային զրույցների հարթակները թույլ են տալիս ներգրավել լսարանին ձայնային ձևաչափի միջոցով՝ տալով ավելի խորքային և անձնական փորձառություն։

6. Influencer հաղորդակցություն

Միկրո և նանո ինֆլուենսերներ՝ փոքր լսարան ունեցող, սակայն մեծ ներգրավվածությամբ ինֆլուենսերներն ավելի վստահելի են և կարող են ավելի արդյունավետ լինել, քան մեծ ինֆլուենսերները։

7. Էլ. փոստի ավտոմատացված հաղորդակցություն

Էլեկտրոնային փոստի ավտոմատացված գործիքներ (օրինակ՝ Mailchimp, HubSpot): Թույլ են տալիս անհատականացված հաղորդագրություններ ուղարկել և հետևել լսարանի ներգրավվածությանը։

8. Մատչելի վիդեո-արտադրություն

Կարճ, մոբիլ տեսանյութեր՝ այսօր կարելի է պրոֆեսիոնալ տեսանյութեր պատրաստել ուղղակի հեռախոսի միջոցով։ Կարևոր է, որ լինեն հակիրճ և ներգրավող։

0 comments

Comments


bottom of page